Follow me on Pinterest

dinsdag 30 december 2014

Nice Bags

Nice bags, free crochet pattern





14 opmerkingen:

  1. Hallo graag had ik de beschrijving van het 1ste patroon bedankt😊😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, zou u me de beschrijving van het eerste patroo kunnen emailem.

    Dankjewel Bertie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die bovenste tas vind ik erg mooi! Is daar een beschrijving of tutorial van?

    Hartelijke groet, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo via Google op de side gekomen vond het bovenste tasje te gek zou ik hier van het patroon mogen
    Mvg ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is er van de bovenste tas ook een geschreven patroon? Zoja zou ik dat mogen hebben?
    Alvast bedankt

    Mvg Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is er een oatroevan de bovenste tas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, de bovenste tas vind ik prachtig. Heeft u voor mij het patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedenmorgen

    Zou ik het patroon van de bovenste tas mogen? mvg leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede middag zou ik het patroon van de bovenste tas mogen gr petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen, zou ik het patroon van de bovenste tas mogen (geschreven)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kan ik het patroontje aub bekomen. Mijn kleindochter zal het knap vinden met zulke tas op stap te kunnen gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen,zou ik het patroon van de bovenste tas mogen?(geschreven)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemiddag, zou ik van u het geschreven patroon van de bovenste tas mogen hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zou ik het patroon mogen van de bovenste tas, ik kan wel een beetje diagram lezen maar vind dat erg moeilijk. Ik zou hier heel blij mee zijn. Graag hoor ik van u

    BeantwoordenVerwijderen